[01]Czy to nieszczelność podciśnienia? Tryb awaryjny

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kaplani
    Classic
    • 2011
    • 2

    [01]Czy to nieszczelność podciśnienia? Tryb awaryjny

    Panowie i Panie jeszcze miesiąc :food :elegant :hura :jaja :2kc :diabelski_usmiech
  • t3neniel
    Classic
    • 2010
    • 7

    #2
    [01]Czy to nieszczelność podciśnienia? Tryb awaryjny

    Witam wszystkich.

    2001 octavia asv

    Mam problem z trybem awaryjnym powyżej 3000 obr/min. Sprawa jest o tyle dziwna ze po wymianie większości przewodów vacuum (na jednym znalazłem przetarcie) problem na chwilkę ustąpił przynajmniej tak mi się wydawało. Autko raz idzie dobrze a raz nie.

    Vag wyrzuca:
    17965 positive deviation
    g62 sensor

    Naprawdę prześledziłem fora i pytam bo jestem zagubiony. Sprawdziłem n75 i n18 i rezystancja jest w zakresie. Jednak gdy zamieniłem zaworki miejscami i wbiłem pedał gazu w podłogę auto zgasło. Dodam ze zaworki wyglądają jakby je ktoś już kiedyś rozbierał. Co to może być N18 uszkodzony?
    Dodatkowo raz na jakiś czas jest takie jakby 2-3 sekundowe zduszenie samochodu podczas jazdy, lub słychać taki dziwny przerywany świst zasysanego powietrza.

    Zastanawiam się czy mogę mieć przeciek przy pombie vacu gdyż ten przewód lekko rusza się przy niewielkiej sile a ja nie wiem czy to normalne czy coś tam jest nie tak. Jakiś pomysł jak można to zdiagnozować. Niestety nie mam dostępu do vacuometra.

    Z góry dzięki za wszelką pomoc, jak rozwiąże problem na pewno się podzielę z resztą forumowiczów.

    Komentarz

    • juri
      Rider
      • 2010
      • 349
      • Octavia I (1U2)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #3
      Czyszczone turbo może? Jaki przebieg ma silnik? Jak wyglądają logi dynamiczne?
      Spot Graniczny Małopolska - Podkarpacie, piątek 23.11.2012r. godz. 18.00, Pogórska Wola, Zajazd u Kazika, 521 km DK4 Tarnów - Dębica

      Komentarz

      • Damian-jg
        Ambiente
        • 2008
        • 229

        #4
        Niestety kolego muszę Cię zmartwić Twój problem już dawno został rozwiązany. Wystarczy użyć SZUKAJKI!!
        FIAT Service

        Komentarz

        • Tony065
          RS
          • 2009
          • 2487
          • Octavia I (1U2)
          • ARX 1.8 20VT 150 KM

          #5
          t3neniel, a sprawdzałeś stan "gruchy" sterującej :?: może kierownice są zapieczone :?: wleź pod auto i sprawdź tutaj, bo tego nie robiłeś. powodzenia :wink:
          Black Pearl, Elegance & RS LOOK
          @ by Tune-up Gdańsk
          TDI VP++ i jeszcze rośnie
          Antek

          Komentarz

          • juri
            Rider
            • 2010
            • 349
            • Octavia I (1U2)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

            #6
            Notlauf. temat rzeka u mnie pomoglo wyczyszczenie turbo i tu kolega dobrze radzi popatrzeć na gruszke
            Spot Graniczny Małopolska - Podkarpacie, piątek 23.11.2012r. godz. 18.00, Pogórska Wola, Zajazd u Kazika, 521 km DK4 Tarnów - Dębica

            Komentarz

            Pracuję...